top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמיטל צבאג

קייטנת אמא


כבר כמה שנים שאני עושה קייטנת אמא, מתוך בחירה אנחנו מבלים יחד את חודשי הקיץ ומתכננים אותו יחד.


שאלו אותי מה אני עושה חודשיים עם הילדים בבית?

אז אני לא צוות הווי ובידור ויש גם רגעי שעמום וחוסר עשייה אבל יש כמה עקרונות שאנחנו מקפידים עליהם:

  1. מתכננים יחד! אני לא מנחיתה פעילויות אלא מתייעצת איתם מה הם רוצים. לא כל מה שנתפס בעיני ככיף גם הם רואים זאת כך.

  2. תכנון גג, אנחנו ממש לא מתכננים ברמת השעה והדקה אלא באופן כללי מה נרצה שהקיץ שלנו יכיל. דאגתי לכם כמובן לקובץ תכנון לחופש הגדול במיוחד עבור זה ממש כאן בלינק.

  3. עוגנים, עבורנו מתאים פעילות אחת גדולה בשבוע מחוץ לבית ואתה נועצים מראש לכל הקיץ למשל השבוע באולינג, שבוע לאחר מכן סרט וכדומה.

  4. נועצים מראש את הדברים הקבועים שלנו, חוגים שאולי ממשיכים בקיץ, קורס שחיה למשל שנרשמנו אליו.

  5. מכינים רשימה של חומרי יצירה ורוכשים יחד מראש, מחלקים לפי פעילויות שהם יכולים לעשות לבד למשל הם אוהבים מאוד יצירה בחימר, וגם פעילויות שצריך הכוונה שלי למשל אפיה של משהו מיוחד או יצירת חולצות טאי דאי.

  6. שיתוף במטלות הבית! זה זמן נהדר לגייס את הילדים לעבודה משותפת לעודד עצמאות ושותפות, נועה מלמד המקסימה הכינה מדריך וקלפים לשיתוף הילדים במטלות הבית ואנחנו הולכים להדפיס, לניילן ולעשות בזה שימוש הקיץ, גם אתם יכולים להוריד את הקבצים בפניה אל נועה באינסטגרם שלה בלינק כאן.

  7. זמן למידה, קריאה, נושא שנרצה לחזק הקיץ למשל קריאה או מיומנות חדשה שנרצה לאמץ למשל סרטוני סטופ מושם בטלפון. אני מכינה מראש מקום ייעודי לחומרים שנגישים עבורם והם יודעים מהיכן ומתי לקחת.

  8. זורמים… ואם ממש ממש משעמם תמיד אפשר לפנות אל צנצנת השעמום, לא יודעים מה זה? הנה כאן ממש בלינק תוכלו להוריד את הקובץ, הוא אמנם נעשה בזמן הסגר הראשון אי שם אבל יכול להתאים תמיד!

אתם מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם (ליחצו על התמונה מטה והצטרפו אלי) שם אני משתפת בזמן אמת ברעיונות ופעילויות שאנחנו עושים, מקומות בילוי מומלצים ועוד תכנים והפתעות במיוחד לקייטנת אמא...

יאללה קייטנת אמא 2022 יוצאת לדרך☀️⛱🐚

406 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page